God morgon!

Haha har väl vart vaken i en halvtimma knappt. Låg och drog mig länge i sängen idag! Riktigt skönt! Så nu ska jag snart käka lite frukost och sen börja tvätta! Min tvättkorg är knökfull. Annars blir det nog rätt lugnt idag. Har ingenting planerat. Hade dock velat åka in till stan för att köpa värmeskydd men jag har ingen ork. Det är dessutom inte kul att åka själv heller. Kanske kan ta en sväng imorn. Får se :)

Jag har inte läst så mycket om det.. Men varför i helvete vill man försöka skapa ett nytt bigbang ?
Tydligen lyckades dem med sitt experiment och jorden har inte gått under. Tack och lov. Men jag stör mig på dessa forskare som håller på. Låt det vara, eller har ni en dödslängtan kanske? Ha ha! Jag har som sagt inte läst så mycket om det.. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida