God kväll!

Sitter här nu och lyssnar på Evanescence. Så jävla bra! :) Gör inte så mycket annat nu. Är rätt seg efter jobbet. Fick springa som en jojjo framochtillbaka överallt. Madde frågade om jag ville med ut men har ingen lust med det alls. Vågar dessutom inte dricka än pga min operation. Har ingen aning om hur såret har läkt sig eller så heller. Visserligen äter jag precis som vanligt igen. Så borde väl gå bra. Men är inte sugen på det ändå. Hehe :)

Imorn ska jag iaf in till stan och shoppa lite. Får la se vad jag hittar för något. Skulle kunna köpa en hel del men får tänka lite på ekonomin. Det är ändå 2 veckor kvar till lön. Hehe och jag har som sagt beställningar att betala. Efter stan drar vi till Scandinavium på Frölunda Indians fansday. Lite underhållning sen blir det en match mellan Frölunda och Malmö. Lite uppvärmining inför elitserien lixom. ^^ Undra om det är mycket folk ?
Efter det drar vi nog till Jensens bofhus och äter! Det är så gott där!! :D Älskar det! Helt klart favoritresturangen! :) Sen får man la se vad man gör. Ska upp runt halv 8 på söndag morgon. Ska ju jobba 9-20 !

Jaja, ska snart ta bort sminket. Tror jag kommer somna rätt tidigt ikväll kanske. Händer ju inte så mycket idag och det går inte ett skit på tv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida