Fredag!

Idag ska jag jobba igen. 16-21. Efter jobbet vet jag inte vad som händer. Blir väl lugnt. Ska snart ta en duscha och göra iordning mig lite inför jobbet iaf.
Imorgon ska jag in till stan innan jag ska till Scandinavium. Ska köpa värmeskydd till håret. Efter hockeyn kanske vi drar och käkar något. Emely fråga om jag vill hänga med på bio och se Wallé. Men vettefan om det är värt 100 kr för att se den på bio. Även om den verkar kul lixom :P Vet inte vad som händer i helgen annars iaf. Får la se! Nästa vecka ska jag iaf träffa Angelica och Thindra! :) Ska bli kul! :)
Om en vecka ska jag till Liseberg iaf för att se Hardcore Superstar! :D Så niice! Vore inte helt fel om de kunde köra någon gammal låt också. Som t.ex. Shame eller Honey tongue.  Aja, får la se! ^^

Sitter och lyssnar på Evanescence - you. Den är verkligen jättefin, hennes röst är ju magisk. Hehe :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida