Ett förkläde!

Det är vad jag önskar mig i julklapp! Haha :D Jag hatar när man står och steker något och det skvätter på en. Får fettfläckar på kläderna som är skitsvåra att få bort! Eller när man bakar och kladdar med smeten osv. Bra med ett förkläde lixom! :D ^^ Haha..

Idag blev det kyckling, ris, sås och sallad till middag! De va riktigt gott! :D
Är hur trött som helst nu efter simningen och det. Skulle kunna somna sittandes här framför datorn, så ikväll blir det lugnt, riktigt lungt! Tänkte kolla på Idol, och sen kommer det nån svensk film på ettan som jag tänkte se på. Får se om det är något att ha. :)
Imorn ska jag tvätta lite och packa. Ska ev. till stan och kolla nån tatuerare osv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida