En sväng istan!

Åkte med Emely en sväng till stan idag vid tolvtiden. Började med att äta lunch på Jensens Bofhus. Haha, fan va man äter där ofta nu då! Men det är ju så himla gott! :) Efter det strosade vi runt lite här och där. Hamnade på Gina Tricot som vanligt, hehe. Hittade en t-shirt som va på rea, endast 49;50 kr kostade den. Och ett par knästrumpor för 39 kr. Billigt och bra. Tänkte köpa en mössa, en annan topp och ett nagellack med. Men jag fick behärska mig och tänka på ekonomin lite. Haha! Efter det åkte vi hem och handlade lite mat och frukt, honungsmelon och kiwi! Mums :D Även lite naturgodis som tänkte ha när jag ska titta på mina program ikväll! :)  Det blev en god köttfärssås och spagetti till middag idag. Mumma så gott! :)
Nu sitter jag bara här och tar det lugnt. Ska snart hänga upp lite tvätt och sedan ladda en ny maskin. Skulle egentligen ha städat idag men blev ju stan istället. Så nu har jag något att göra imorgon istället. Haha. ^^

 En enkel t-shirt.  Riktigt fina strumpor ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida