Davidoff Cool Water!

Nu är den min! Köpte parfymen idag! ;D Men jesus va dyrt det är med parfym egentligen! Lixom 50 ml för 490:- Det är dyra droppar! Haha, och jag tänker inte låna ut den! :P Den luktar så himla gott! :)

 Davidoff Cool Water Woman - 489:- 50 ml.

- Jag testade klänningen på Gina Tricot också. Den är fin men jag gillade inte själva modellen riktigt. Jobbig att få på sig och få den att sitta rätt. Haha ^^ Så där sparade jag dem pengarna!

- Det går frammåt med halsen också! Kan äta bättre för varje dag som går. Är dock alltid rädd efteråt att såret ska spricka eller nåt :P Haha. Men men, än sålänge har inget hänt. *Ta i trä*...

- Bokade biljetter till Frölunda Fansday 13e september nu också. Haha det kostar ju bara 10 kr och man får se A-laget spela mot Malmö. Haha och Malmö är inte ens med i elitserien :P
Minns en match för 2-3 årsen eller nåt när Frölunda mötte Malmö. Haha Malmö har ju rena huliganklacken! Hahah, dem ville ses i pausen och bråka. Suck! :P ^^  Så det blir jag, Anna, Madde och Emely som ska gå iaf vad jag vet nu :)  Ska bli skoj!

Aja, nu blir resten av kvällen lugn iaf. Blir väl att glo på tv. Och äta något! Hungrig nu!!
- På torsdag ska jag och Madde till Ullared och shoppa lite :) Nice!

Simma lugnt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida