Creme gloss!

Tänkte färga mitt hår idag! :) Det är inte särkillt snyggt med utväxten man ligger inne med! :P Har köpt den där Casting creme gloss som jag skrev om häromdagen. Den ska ju tydligen ge mer glans till håret. Så får väl se hur det blir sen!
Tänkte äta lite frukost först.. haha frukost när kl är halv ett. Men det blir så när man inte vill lämna sängen! :P
Idag vet jag inte vad som händer riktigt. Eller ah, jag ska ju färga håret!  Jag skulle egentligen åkt till stan men känner att jag inte riktigt orkar de. Haha, så lat! :P Är egentligen bara ute efter värmeskydd till håret, så det kanske jag kan köpa på lördag innan jag ska till Scandinavium.
Just ja, har lovat mamma att hjälpa henne ikväll. Mamma och pappa har ju husvagn som dem nu ska få sålt. Och den eventuella köparen vill se lite foton på vagnen. Så jag har lovat att följa med och ta fotografier. För jag är den som vet hur man hanterar kameran bäst. Haha! Så det ska jag göra ikväll. Men bortsett det vet jag inte vad som sker. Hehe ska väl titta på Idol kanske..Om jag är hemma då vill säga. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida