Brev från doktorn!

Skrev tidigare i något inlägg efter min operation att doktorn tog en vävnadsanalys på mina halsmandlar för att dem va så stora, gropiga, rent ut sagt vidriga! Haha. Så hon skickade dem på analys för säkerhetsskull. Och sa att de kunde ta 5-6 veckor innan hon får svar och att hon då skicka papper hem om detta. Så idag fick jag brev hem där de stod att allt va som de skulle. Att de inte kunde hitta något som var anmärkningsvärt! :D Så jag har lixom ingenting att oroa mig över! Och det känns ju riktigt skönt!! De skrev också att de hoppas jag mår bra efter min operation. Snällt ju :)  Och jag mår jättebra, prima ballerina lixom! Haha :D Allt har flytit på bra. Jag trodde jag skulle må jättedåligt i 2 veckor ju. Men jag mådde dåligt i knappt en vecka. Så allt läkte sig bra och så:) Hehe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida