Blev lite grann iaf..

Kom hem för en timme sen eller nåt. Gick in på Gina Tricot och köpte en topp i en varm rosa färg. Har en likadan i vitt! :) Sedan strosade vi upp mot Kungssportplatsen och in på Kungsportspassagen till en liten skoaffär där jag hittade ett par stövlar! Hur billigt som helst! Kostade 250:- Och dem har massa fina skor!! Sedan blev det ett par strumpbyxor på Kappahl! :) Så det blev lite grann iaf!
Haha varför tror folk att jag och Emely är syskon? Så lika är vi väl ändå inte? Haha. Tjejen inne i skoaffären stirrade på oss och sa; "är ni systrar? ni är så himla lika. ögonen osv." Haha jag och Emely bara skratta eftersom att vi hört det så många gånger innan. Men men, vi är bara kompisar :P
Aja, tro det eller ej(!) Men imorgon ska jag simma! Haha, jag kommer dö! Är så sjukt jävla otränad. Alla blir verkligen chockade, typ "Va!! Ska DU simma"... haha påpekar folk att jag är lat eller ? HAHA ;D
Jaja, jag måste börja träna nu, dags att ta tag i mig själv. Kommer bli tufft men men! Värt det! :)

  Dagens inköp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida