Änglasyster Angelica!



Angelica - mamma till den underbart söta Thindra!
Jag bara måste få skriva om henne. Hehe :) - Hon är en fantastiskt stark människa som har mött en hel del motgångar men klarat dem allihop! Hon är 19 år gammal och har nu en dotter på 8 månader. Jag beundrar hennes vilja och att hon är såpass stark. Jag vet att det inte är lätt men hon är tuff. Haha känner mig lite löjlig men jag beundrar henne så jävla mycket. Lixom hon blev gravid som 18 åring och folk hade så jävla många fördomar om henne. Att hon förstörde sitt liv och att hon inte kunde göra både det ena och det andra. Och de va tonåringar som festade osv som sa det. De menade på att hon förstör sitt liv genom att bli mamma som 19 åring. Att hon "säger upp" sin ungdom. Lixom, jag förstår inte. Hur kan man förstöra sitt liv genom att skapa ett annat? Det var även vuxna som mena på att hon är allt för ung. Men hallå (!) Det finns hur många mammor som helst nu som blev mamma när dem va 18-19-20 år. Så hur fan kan dem se ner på dagens ungdomar i dessa åldrar som blir mammor? Det är lika tufft att bli mamma som 20 åring som det är som 30 åring. Bortsätt från att man vid 30 antagligen har bättre ekonomi och bostad. Att bli mamma är ändå varenda kvinnas meningen med livet egentligen. Det är så stort och fantastiskt. Att festa och spendera sina pengar på kläder, smink osv, det är ingenting emot vad det är att bli mamma. Det anser jag iaf. Jag är varken gravid eller mamma. Men jag kan tänka mig hur det är. Jag har varit barnvakt åt min systerson och det har varit så himla underbart. Jag älskar det! Ni kan själva läsa i hennes blogg om hur hennes vardag är som ung mamma! :) http://angelyangel.blogg.se 

Jaja, det jag egentligen ville säga att är hon är grym och hon har en urgullig dotter! <3


Kommentarer
Postat av: Angelica

tack gumman, fasen va go o snäll du e! :D kram!


URL: http://angelyangel.blogg.se/ @ 2008-09-08 @ 21:58:17
Postat av: Angelica

tack gumman, fasen va go o snäll du e! :D kram!


URL: http://angelyangel.blogg.se/ @ 2008-09-08 @ 21:58:40

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida