All That I'm Living For !

Evanescence - All That I'm Living For , riktigt bra låt !

Hasade mig ur sängen halv elva idag. Ville verkligen inte gå upp :P Haha.
Käkade frukost och tog mig en dusch. Så nu ska jag snart göra mig iordning för dagen. Jag och Madde ska in till stan runt ett. Madde va ute igår :P Hehe så jävla skön är hon! Skickade sms om en snygg bartender , haha :D  Undra hur det gick ;)
Sedan möter vi upp Anna och Emely istan mellan två och tre. Det ska bli kul att se lite hockey, för sist va det ju i mars nångång. De har tydligen gått över 8000 biljetter till Fans Day så det blir ju lite folk iaf! Det är ju ändå gratis lixom!

Jaja, får la se hur dagen blir. Lär väl skriva om det ikväll. Hehe :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida