Växtvärk?

Eller vad är det frågan om? Har förbannat ont i vänster ben iaf. Det känner precis som växtvärk men det kan de knappast vara. Har väl växt klart nu? Haha! ^^ Får la ta en ipren och lägga mig!

Kvällen flöt på bra på jobbet. Ska jobba på måndag också! Får la se om de blir nåt mer innan dess. Ska ta tummen ut röva och söka annat jobb! För folk på detta stället snackar så jävla mycket skit. Jag märker på dem att de inte vill fråga om jag vill jobba. Bara för att jag va såpass sjuk förut. Men det var ju pga mina mandlar!!! Mig är typ den sista dem frågar om ingen annan kan. Varje gång jag säger att jag kan jobba och jag får ett pass så säger dem, Bli inte sjuk nu!!
Kommer snart flippa och säga till dem. För det går mig på nerverna, mobbning typ?!  Om dem nu inte vill fråga mig ifall jag kan jobba, varför har dem då kvar mig som timvikarie!?!?

Jaja, de blir sängen nu! Godnatt!

Micke! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida