Vagel!

Usch, vaknade upp med en vagel på höger öga. Precis vid tårkanalen sitter den ungefär. Och det kliar nåt så förbannat!! Hatar vaglar. Dem kliar, är svullna och i vägen!! Haha :P
Idag är det torsdag..har inga speciella planer faktiskt. Det var prat om stan men blev inget bestämt så jag hoppar nog det. Får bli en annan dag. Ska tvätta och städa lite hemma. Ska ta en tripp ner till affären med mamma också och köpa förvaringslådor som man kan ha under sängen. Eftersom jag tog bort min bokhylla fick jag lägga sakerna i påsar sålänge. Så ska bli skönt att få ner det i lådorna och in under sängen så är skiten borta sen! haha :P ^^ Annars blir det lugnt! Blir väl tv/film/blogg idag kanske.. Haha, en slappis dag!

Haha min dator är verkligen tomm nu efter att vi fick rensa den! Förut hade man massa skit. Bilder, musik, filmsnuttar och massa textdokument. Men nu är den tomm. Eller ja, mycket av allt man hade finns på hårddisken. Tur att man införskaffade sig en sådan!!  Fast tack vare Micke fick jag lite bra musik igår iaf! :D <3

Nu ska jag äta lite och göra lite nytta !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida