Nivea!

Idag har jag och mamma handlat en jävla massa. Ica Maxi har öppnat i angered nu så det var lite rabatter osv. Världens längsta köer också! Stod i kö över 40 minuter! *Snark* ..Så nu har jag köpt förvaringlådor så jag få väck mina påsar sedan!  Köpte även ansiktsmask som jag ska kleta på sen, skönt! :) Hoppas den gör någon nytta. Nivea active purifying mask. Berikad med lavamineraler. Jaha, okej.^^
Har bestämt mig för att börja äta havregrynsgröt till frukost! Haha får la se hur länge jag står ut! Ska ha banan i om det nu gör de hela godare! Enda gröten jag gillar typ är risgrynsgröt! Jag vill försöka bli nyttigare och komma igång med att träna. Haha, drömde inatt att jag följde med Micke till gymmet och pumpade som fan med tunga vikter! Hahaha! Jojo, får väl se hur det blir med den saken! :P Får väl börja lite lätt iaf!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida