Trött!

Idag är jag riktigt trött! De va längsen jag gick upp halv sex!! Fy, jag vill verkligen inte lämna sängen imorse. Det var så varmt och skönt och jag ville bara vända mig om och somna igen. Men men, kämpade mig igenom arbetsdagen och nu har jag precis ätit middag. Spagetti och köttfärssås. Riktigt gott!! :) Jag gjorde den där Dolmiosåsen som finns i färdiga burkar, den är verkligen hur god som helst!!!! Älskar den! :D Och det funkar ju perfekt för nån som mig som inte kan göra egen köttfärssås! :P
Ikväll blir det riktigt lungt iaf. Hoppas pappa kommer hem hyffsat i tid så han kan sätta upp mina speglar för då kan jag färga mitt hår. Köpte hårfärg idag, det är änna dags. Köpte en med pärlmorsskimmer eller va de heter. Så får la se om de gör nått bra med håret. ^^ haha.. Annars tänkte jag glo på Andra Avenyn och lägga en ansiktsmask! :)

Kommentarer
Postat av: linus

Anniie din fjolla, ansiktsmask & allt ;) :P

@ 2008-10-13 @ 22:34:06

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida