Torsdag!

Jag hade jättesvårt för att somna inatt. Vet inte varför, för jag var verkligen hur trött som helst. Men jag lyckades iaf somna runt halv fem imorse och sov fram till kvart över elva idag. Hade kunnat sova längre men känns som att dagen försvinner då. Hehe :) Skulle egentligen följt med Emely på lite ärenden osv idag, men har varken lust eller ork faktiskt. Sorry, en annan dag. Så de blir inget med att kolla min tatuering heller. ^^
Istället tänkte jag ta tag i städandet här hemma, för det behövs! Har skjutit upp på det varje dag nu. Så idag ska jag damma, dammsuga, tvätta golven och torka av speglarna. Tänkte även ta och bädda rent min säng också. Det är så himla skönt att lägga sig i en nybäddad säng och känna doften av nytvättat! :) ^^
Och idag är jag sugen på kycklingsallad som middag! Det är riktigt gott! :) Så får väl ta mig ner till affären sedan och fixa detta. ^^


Kommentarer
Postat av: Anna

Hihi sugen jag blir på kyckling sallad nu! :P mumma! köp åt mig med;)

@ 2008-10-02 @ 12:40:52

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida