The one that I want!

Du får mig att må så himla bra! Du har en sån positiv inverkan på mig! När jag är med dig mår jag som bäst. Och utan dig är det inte alls lika bra! Din närhet är helt underbar för jag blir så lugn och känner mig trygg. Att få se dina ögon och ditt underbara léende, att få höra din röst och ditt härliga skratt är de bästa jag vet!! Din personlighet är helt underbar. Du har så många bra egenskaper. Alla har vi våra brister men dina goda sidor väger upp så bra att bristerna, de märker man inte ens. Du vill alltid vara alla till lags. Du vill att folk runt om dig ska må bra och ha de bra. Du är en envis kämpe som inte ger upp. Och det beundrar jag så enormt! Du är bland de bästa som hänt mig, bland de bästa jag har i mitt liv. Du finns där, du lyssnar, du tröstar och du berör. Du har berört mig på ett sätt som ingen annan har gjort. Du är så speciell för mig!! Du är helt enkelt underbar! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida