Still counting!

Kom hem för en stund sedan, har varit hos Madde och glott på film och Greys Anatomy. Har även lyssnat på musik och sjungt singstar. Haha :P ^^ Sitter och lyssnar på Volbeat - Still couting nu.. Så jävla bra!! :) Ska bli nice att få höra den live! ^^ Imorgon ska jag ev. följa med Emely till försäkringskassan, segt!! Sedan tar vi nog en sväng in till stan för att kolla min tatuering och så skulle hon kolla upp nåt caféjobb. Får se imorgon hur det blir! :)

Jag och Anna har gett oss fan på att göra något åt figuren, haha! Pratat lite om att sätta upp ett mål lixom att t.ex. gå ner ett visst antal kilo i månaden och lyckas man så blir de belöning, t.ex. att skämma bort sig själv på något sätt eller så. Haha, de kanske funkar om man tänker på det sättet?  Jaja, får la se. Vill iaf träna och äta bättre! ^^

Solade idag, och när jag kom ut från solariumet så var jag illröd! Men nu har de lagt sig. Madde därimot har bränt sönder röva. Hahaha!  Så jävla kul. :P

Jaja, vet inte vad jag ska skriva egentligen, det är så mycket som far kring i huvudet idag. Men men... Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida