So in love with you!

Jag är så kär! Längsen jag kände såhär! :) Vet inte hur jag ska uttrycka mig i ord. Men jag känner så himla mycket! Du får mig att känna mig speciell och hel igen! Visst har vi våra tjaffs men vem har inte det? Det tillhör ju. Ett tecken på att man tycker om varandra, att man inte vill förlora varandra. Så ser jag det iaf. Det finns ett citat, eller vad man nu kallar det; Grunden till svartsjuka är att förlora den man älskar. Och det stämmer ju! Man vill ju inte förlora den man håller kär. Den man tycker om, älskar.   Och du betyder så enormt mycket för mig. Du är underbar på alla sätt och vis och du får mig att känna mig vacker både på insidan och utsidan. Och det har ingen fått mig att känna innan. Jag trivs så bra i din närhet och känner mig så trygg!! Jag känner en sån trygghet hos dig som jag inte kännt innan. Du har så många bra egenskaper och du är en riktig charmör! :) Du får mitt hjärta att slå dubbelt och mina smilgropar att smärta av alla léenden du sätter på mina läppar. Jag vill göra så mycket tillsammans med dig. Ser fram emot vår Spa-hotell vistelse vi ska göra tillsammans! Kommer bli så himla mysigt!! Jag är kär, så kär!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida