Snart klar!

Jag är snart klar med målandet! Och det går jättebra!! :) Jag har en vägg kvar att måla. Sen måste jag måla med pensel bakom rör osv för där kommer jag inte åt med en roller. Så jag får finslipa lite med penseln! :P Sen ska jag måla listerna för att få dem mer vita och snyggasre. Måste också måla om rören vid elementet för dem blev lite lila. Haha^^ Sen är det bara tapetseringen kvar, som vi gör imorgon sen är mitt rum klart! :) Det är snabba ryck här!  Det enda jag inte ser fram emot är alla saker jag har som jag måste göra nåt med. Ska ju slänga lite skit också men har ändå annan skit som jag måste köpa nån låda till och lägga allting i. Någon låda som man kan ha under sängen sen. Jaja, det löser sig! ^^ Är mycket nöjd med den lila färgen iaf! Det är ju snyggare än den cerisa färgen som var innan iaf! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida