Så trött och besviken!

Trött och besviken på min jobbsituation som jag skrev i tidigare inlägg. Jag är trött och besviken på hur denna familjen har blivit. Ingen pratar med ingen snart! Alla bara gnäller och klagar på varandra iställe för att ta tag i skiten och få det att bli bra. Vi känns inte som en familj längre. Jag har inte umgåtts med min syrra som vi gjorde förr på ett år snart! Vi har inte samma kontakt längre. Och jag har inte träffat min systerson på länge heller! Så tråkigt! Sen de flyttade så ses man knappt längre, det är inte lika lätt att ta sig till varandra längre. Tycker det är så tråkigt! Saknar min syster! Har visserligen två systrar men jag har aldrig haft denna kontakt med min äldsta syster faktiskt. Jag undrar hur årets julafton blir? Kommer alla fira tillsammans eller på varsitt håll? Jag tycker inte ens det är kul längre. För det är alltid någon som ska klaga på något eller någon. Det var längsen vi firade jul där vi faktiskt hade riktigt roligt tillsammans! Nu är alla sura och så trångsynta! Får väl se hur det blir! ^^

Mycket aggressioner i bloggen idag, men jag e så trött och besviken som sagt! Jag gnäller jag vet, men som sagt, det är inte kul längre!  :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida