Onsdag!

Idag kom Anna hit på besök :) Hon ringde mig elva tiden imorse och va riktigt uttråkad och frågade om hon fick komma hit! :) Så runt halv ett hittade jag henne på torget. Gick in på Ica maxi och köpte lite bär osv. Nu har vi precis suttit och tryckt i oss paj! :D Mumma. Hallon/björnbärs paj med vaniljsås. Sitter bara och slappar nu. Vet inte när Anna panna ska hem, får la se när Jarmo hämtar henne. Hehe :) Jaja, halv sju så ska jag, Madde och Emely sola iaf. Sedan tänkte vi åka hem till Madde och se på filmen Horton. En animerad film där huvudrollens röst görs av Jim Carrey. :)
Fick min tröja från Ellos idag också. En riktig besvikelse, för matrialet kliar som fan. Obehagligt tyg. Så ska skicka tillbaka den! ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida