Nu är det igång!

Idag har vi skruvat ner bokhyllan och tagit ut sängen och tvn. Har tagit ner speglar osv från väggarna och så har pappa målat taket! :) Så imorgon kan jag börja måla mina väggar! :) Det blev mycket gjort idag på så kort tid. Usch, det var äckligt mycket damm bakom databordet, bokhyllan och garderoben!! Och tyvärr bodde det 2-3 spindlar där också! Fick panik! Hahah ^^ Hatar verkligen spindlar! En åkte i dammsugaren och två st fick stryk av pappas träsko! *asg*
Kan ju erkänna att jag har så jääävla mycket skit, som t.ex. massa papper och annan onödig skit. Packade ner allt i några påsar som jag ska gå igenom nån dag sen. Nu är typ hela vardagsrummet fullt av mina saker överallt. Där inne står även min säng, så där ska jag sova i 2-3 nätter. Haha ^^ :)
Hoppas det går bra att måla iaf och att resultatet blir bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida