Money money money

...must be funny..in a rich mans world.....Önskar att jag vore miljonär. Nu måste man ha pengar till allting. För att klara sig, för att roa sig osv. Pengar, pengar pengar!! Det är jättesvårt att få jobb idag. Det är så höga krav på utbildning och erfarenhet. Även kassavana lixom, hur svårt är det egentligen att lära sig hantera en kassa!?! ^^ Jag vill göra så mycket, jag vill ha så mycket, men det till det behövs det pengar. Och så mycket pengar har jag inte. Men men, får väl kämpa för att få jobb och bättre inkomst. Har bestämt mig för sluta slösa mina pengar på onödiga saker. Köpa saker bara för nöjets skull eller klädesplagg för att de e fina. Får börja tänka på min ekonomi lite så jag kan göra mer roliga och betydelsefulla saker! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida