Mikael! <3

Du är de bästa som har hänt mig! Du har berört mig på ett sätt som ingen annan har! Du är så speciell och unik! Jag vet att jag har brister och att jag inte alltid är så smart, men jag har ju mina bra sidor också. Du finns där, du lyssnar, du tröstar. Jag tycker om dig så jävla mycket!! Så mycket att jag klantar mig och förstör allting! Du har också brister men så enormt många bra sidor som gör dig till den underbara person som du är! Jag har jättesvårt för att släppa nån såhär nära inpå som du har kommit. Jag är så rädd att när jag väl släppt nån inpå och när jag fått så här starka känslor så vill jag så otroligt mycket att jag ibland gör saker eller säger saker och inte tänker mig för. Jag vet inte vad jag skulle göra om jag förlorade dig!!! <3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida