Manikyr!

Sitter och fixar med mina naglar nu, gör lite fransk manikyr! Naglarna ser så fina och fräscha ut på nått sätt med fransk manikyr. Skönt med en egen liten manikyr! ^^ haha..
Ska snart lägga fram lite kläder osv som jag ska packa ner imorgon. Jag är jättenöjd med håret som jag färgade idag. Man ser ju ingen större skillnad eftersom att jag alltid färgar det mörkt. Men vanligtvis när jag färgar de så blir håret så mörkt, nästan svart! Men nu ser de faktiskt brunt ut, det glänser i brunt! Så den som säger att det är svart är färgblind! Haha :D ^^ Mörkbrunt och svart ser inte likadant ut!

Åh, jag hoppas verkligen att vi får tag i biljetter!!! Det skulle vara skitkul att göra detta tillsammans! Så jävla häftigt! Men det kommer bli svårt att få biljetter så vi får hålla tummarna!! :D Du får sitta vid datorn och jag i telefonkö! För vi Ska ha biljetter!! Haha :D

Jaja, ska måla klart naglarna och sedan blir det väl till att sova så jag orkar gå upp runt 8-9 imorn bitti. :)

Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida