Måndag!

Det har inte blivit så mycket bloggande för mig de senaste dagarna. Jag åkte ju till Micke i torsdags och har inte suttit vid nån dator direkt.  Nu är han ute och springer med Jimmy så då passar jag på att läsa bloggar och uppdatera min egna. Vi gick upp tidigt idag för vi tänkte boka biljetter till Metallica, vilket gick åt helvete. Vi fick sitta i kö i en timma på ticnets hemsida. Och det gick fan inte att ringa heller! När vi väl kommer in på sidan så va de såklart uppbokat. Båda dagarna. Så jävla surt. Självklart är de såna nissar som köper massa biljetter bara för att sälja dem på tradera för två, tre tusen sen. Hopplöst och så meninglöst. Låt biljetterna vara så vi andra kan få köpa!! Jaja, nog om det!
Helgen har varit mysig och hyffsat lugn. I fredags tog vi en fika med en kompis till Micke som var hur rolig som helst. Haha, efter det tog vi en promenad i Klippan. Gick till en gammal läderfabrik som byggdes 1915 men de har brunnit några gånger där och de var hur mycket sabotage som helst. Men ändå kul att se en såpass gammal byggnad. ^^
Kvällen blev lugn , vi glodde på film och så. Vilket vi nästan har gjort varje kväll :) Minns inte va alla filmerna heter nu men dem va riktigt bra iaf. haha. I lördags fick jag följa med på Mickes kusinträff och träffa alla hans kusiner. Det var jättekul verkligen! Alla var jättetrevliga också! Vi drack lite, åt god mat och sjung och hade trevligt. Var väl hemma runt halv två på natten där sen. Satte oss och glodde tv till kl va fyra!! Men men, somnade väl runt halv fem eller så. Och igår tog vi oss en prommenad ner till bowlinghallen för att träffa Mickes familj, trevligt som alltid! :) Dem är verkligen hur goa som helst!

Jaha, idag är det måndag som sagt. Är fortfarande kvar hemma hos Micke, men ska boka hemresa om en stund, för jag ska hem imorgon. Vet egentligen inte varför för jag har ingenting att komma hem till. Eller ah, familjen osv. Men jag menar mer att jag har ju inget fast jobb eller så. Men men, Micke jobbar 14-22 denna veckan så det är inte så kul för mig att sitta här och glo hela dagarna. Vilket jag iofs får göra idag, men de kvittar för jag är hur trött som helst. Man sover mycket men ändå dåligt. Fel tider. ^^  Inte ofta jag skriver såhär långa inlägg, men nu har jag ju inte bloggat på några dagar så det blir ju en del att skriva. Haha det är väl inte en jävel som orkar läsa igenom detta inlägget. Men visserligen skriver jag blogg för min egna skull. För det e kul att skriva och skönt att få ur sig sina tankar osv.

Jaja, idag blir det lugnt som sagt. Uppdaterar väl bloggen senare!

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag orkar minsann läsa ;)

@ 2008-10-20 @ 20:15:34

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida