Hur ska jag göra?

Har bestämt mig för att göra om i mitt rum nu! Jag vill ha en snygg fondvägg och nån snygg färg. Jag är trött på den cerisa (mörkrosa) färgen som jag har nu! Jag har en bokhylla nu. Men har bestämt att jag bara ska ha tvbänk och sedan två hyllor på väggen ovanför tvn. Grejen är bara att man har en stor säng, ett stort databord och en stor garderob. Så sitter och funderar på hur jag ska möblera så det blir snyggt och inte för trångt. Sen har jag på tok för mycket grejer i mitt rum så jag måste rensa och slänga massa. Även packa ner saker jag inte använder men ev. behöver , och sedan ställa ner i källaren. Så jag ska till poesidon och be om tapeter och målafärg, för de får man gratis av dem. Sen ska jag sätta igång med mitt projekt! :) En ny inredning är ju alltid kul. Haha egentligen kan de kännas onödigt eftersom att jag vill flytta. Men eftersom det är så jävla svårt att få fast jobb idag så lär det dröja innan jag flyttar hemifrån. Det som hade underlättat för min del är att få ut detta databordet och denna datorn. Men det finns ingenstans att ställa de så det måste helt enkelt stå kvar i mitt rum. Jaja, jag kommer finna en bra lösning på detta :) ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida