Helgen!

I fredags fick jag virus som sagt, men kunde inte göra så mycket åt det då. På kvällen åkte jag hem till Madde, åt tacos och glodde tv och tjötade lite. Trevligt! :)
I lördags jobbade jag 14-21. Hyffsat lugn kväll. Marko fixade lite med datorn och kom fram till att vi måste tömma hela datorn och fixa ny programvara. Igår hände inte så mycket heller. Glodde på tv och slappade hela dagen. Och idag har vi fixat ny programvara och fixat datorn! :) Hehe. Lugn helg med andra ord, bortsätt dataproblemet. Jävla skit att de finns folk som skapar dessa virus. För vilken jävla nytta lixom!?? Så störande. Men men, ska inte ladda ner något igen. Haha, vill jag ha en låt ber jag någon annan fixa! :P

Jaja, vet inte vad jag ska skriva faktiskt. Håller på med datorn lite som är helt tomm typ! Finns nada på den nästan. Lite segt att man hade hur mycket som helst på den innan och nu är det nada! Får börja om från början typ. Haha ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida