Havregrynsgröt!

Det var verkligen inte min grej! Det funkar inte, jag får inte ner det! Blää! Haha ^^ Tvingade i mig några skedar men de funkade inte! Så jag slängde skiten och tog cornflakes K-Special med mjölk och banan i. Och ett glas apelsinjuice. Bra mycket godare! Och dem gör ju faktiskt reklam på hur bra det är att äta K-Special. Haha :P  Så det där med havregryn kommer nog inte att bli min grej. Det är så geggigt på nåt sätt och smakar ju inte så mycket. Visserligen är det en bra frukost för det mättar. Men tyvärr, de gick ej. Haha! ^^
-Tänkte snart träna lite och sedan ta en dusch. Får se vad resten av dagen har att bjuda på. Ska ev. hitta på något med Emely kanske. Får se hur det blir. Har inte pratat med varandra på ett tag, så de vore väl bäst att ses och prata ut kanske.
-Vill till stan idag! Vill kolla lite i affärer..Speciellt Gina Tricot! Haha :D Längsen jag var istan nu, iaf då  jag shoppade något nytt klädesplagg. ..Fredag idag.. undra om barnen springer ut och busar idag eller imorgon? Båda dagarna kanske?.. Haha och vi har typ ingenting hemma att ge barnen. Kakor har vi visserligen men de vill ju ha godis. ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida