Godkväll!

Idag har jag jobbat, 6:45-15:45. Dagen gick rätt fort ändå. Kul att prata med Satu som jag numer kallar för "Dr. Phil". Haha :D Hon är så nyfiken och lyssnar gärna. Kul att få prata av sig lixom. Hon är för härlig! Hehe :)
Efter jobbet har jag tatt det rätt lugnt, käkade mat. Sedan bestämde jag mig för att lägga ut min sterio på blocket. Sedan min cykel. Men först fick jag leta efter en cykelpump för att se om ena däcket bara behövde luft eller om de behövdes bytas ut. Men jag hittade ingen pump så jag gick till Annica och frågade men hon visste inte vart den var. Sen gick jag till Maria, men hennes pump satt fast på hennes cykel som tyvärr inte va hemma. Så jag fick gå till Annelie och hon hade en pump som jag fick låna. Pappa hjälpte mig och enligt honom behöver bara däcket pumpas. Eftersom att cykeln har stått såpass länge så åker ju luften ur. Men men, tog ett kort på den och la sedan upp på blocket. Hoppas någon visar intresse!
Annars har jag bara glott på tv och suttit här och bloggat :) Har pratat i tele lite med Micke också som är så nöjd över att hans vän ska fixa nerladdningsprogram till honom. Hehe :) Ska väl gå och lägga mig snart och glo lite mer tv innan det är dags för att sova. Blir väl en pling till Micke innan också! Jag måste ha min dagliga kvällspling med honom. Haha, va töntig jag låter, extremt också, men så är det iaf! :) <3

Jaja , jobb imorn igen. 7-14. Sedan ska jag nog vara med Madde imorn. Hon ville sett på film ikväll men jag ska ju upp såpass tidigt så det blir ev. imorn då!

God natt!


Kommentarer
Postat av: Micke

Ja,en kvällspling får det ju bli,nästan obligatoriskt ju!:)Kyss o nallekramar


URL: http://biagiotti.blogg.se/ @ 2008-10-24 @ 00:30:13

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida