God kväll!

Sitter och hämtar andan, fick världens hostanfall nyss. Efter min förkylning förra helgen så sitter hostan kvar och irriterar halsen jättemycket. Men men, fick nån tablett av pappa som hjälpte! :) ^^
Kvällen gick väldigt bra att jobba iaf. De gamla är så himla goa och söta!! :D:D Ska jobba imorgon också, ett kort pass, 16-21. Med en gång när jag kom till jobbet frågade de om jag kunde jobba så jag tacka ju ja direkt, hehe^^ Gött då blir de lite pengar iaf!
Innan jobbet imorgon så ska jag tvätta. Ska även färga mitt hår, för det behövs verkligen! Tänkte göra det nu ikväll men orkar inte, det tar sån tid också och kl är ändå tio nu, lite sent att grejja med det då!
På torsdag åker jag till underbara Micke!!! :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida