Fredag

Haha jag har skrivit i flera inlägg att jag ska städa men har skjutit upp det varje dag. Men idag fick jag tummen ur och städade! :) Visserligen dammade jag inte jättenoga, för jag ska ju göra om mitt rum snart. Då gör jag städningen mer nogrann. ^^ När jag har fått tapeter och färg så måste jag rensa mitt rum lite! Jag ska ta bort min bokhylla som nästintill är fullproppad med skit! Så jag tänkte fixa lite lådor man kan ha skiten i och sedan ha dem under sängen! ^^ :P

Tänkte om man skulle ha en sådan här att lägga typ plattången, hårprodukterna och alla såna saker i. Kanske blir bra, får ta och titta nämre på den. Finns på ikea för 249 kr. Inte så farligt. ^^

Jaja, det ska bli kul med en förändring iaf.

Idag ska jag, Madde och Emely äta lite god mat, göra oss iordning och gå ut en sväng. Det var längsen nu faktiskt. Blir väl att vi går till Gretas, haha! En gaybar. Jag har inte gott om pengar så det blir inte till att dricka ute iaf! Jaja, får la se hur kvällen blir! :) ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida