=(

Det känns riktigt hopplöst när man inte kan vara alla till lags. Alltid är de någon som ska bli besviken osv. Jag försöker vara alla till lags, göra som de vill och som de önskar. Men det är aldrig bra. På ett eller annat sätt är de alltid någon som sätter sig på tvären och blir sur. Jag vet inte vad jag ska göra. Jag kan inte vara den som alltid ska lösa alla problem och vara alla till lags. Jag försöker men lyckas tyligen aldrig. Varför ska de bli massa problem och bråk ? Vara slösa sin tid på att vara arg när man kan tänka på de som är bra och positivt istället ? Jag slits mellan mina kära och det tär på mig! Vet inte vad jag ska ta mig till..orkar inte med bråk och problem längre. Vill bara att allt ska vara bra och att folk ska vara glada. Men det är tydligen för mycket begärt. De kommer aldrig bli så. Det kommer alltid vara bråk och problem på något håll. Jag vill vara alla till lags, jag vill försöka göra alla nöjda och det får man skit för.. :(   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida