Datakrångel i 180!!!!

I fredags satt jag och pratade med syrran på msn och skulle ladda ner en låt till henne. Det slutade med att jag laddade ner en låt med ett fetingvirus, trojansk häst! Vilket förstörde datorn helt och hållet. Operativsystemet la av. Internet funkade inte. Så jag bad Marko om hjälp för han är proffs typ, haha. Så de fick bli att tömma datorn helt och hållet och köpa ett nytt operativsystem för 975:- Kul!!  Men men, efter många om och men så funkar datorn igen! Och jag tänker inte fixa något program för att kunna ladda ner låtar! Vill inte förstöra datorn igen lixom, haha!
Så det har inte blivit så mycket skrivande i min blogg som vanligt. Haha jag känner mig som en riktigt nörd, men man blir faktiskt sjukt beroende av sin blogg. Internet över huvudtaget! Men men, nu fixar jag med att byta lösenord osv, ska betala mina räkningar nu också! Blir väl mer blogg sedan.. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida