"Dagboken - Jag sökte dig och fann mitt hjärta."

"Dagboken" är ett sentimentalt kärleksdrama baserat på Nicholas Sparks bestseller "The notebook". Det episka upplägget, att en äldre man läser ur en dagbok för en kvinna med Alzheimer"



Såg denna filmen igår och den var verkligen hur bra som helst! Det handlar om en gammal man som läser ur en bok för en kvinna som bor på ett äldreboende och som har alzhemier. Boken han läser ur handlar om två unga människor som träffas en sommar och blir förälskade. Hon lever i en rik familj och har gott om pengar och många intressen. Och han är en fattig kille som bor med sin pappa och jobbar som snickare. Hennes föräldrar anser att han inte är rätt för henne pga att han är fattig.
Jag ska inte skriva för mycket om filmen med risk för att avslöja alltihop. Men jag kan starkt rekommendera er att se den! En gripande och riktigt bra film som man blir berörd av!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida