Blocket!

Jag la ut min annons på jackan i tisdags kväll. Den kom upp på blocket vid åtta tiden igår morse , och idag ska jag möta en tjej som ska köpa den! Snabba ryck! :) Skönt att de va någon som ville ha den. Trodde inte de skulle gå såhär fort heller. Hehe :) De ringde en annan imorse och frågade om jackan. Men men, skönt att bli av med jackan som bara tar upp plats i garderoben. Och pengar behövs ju! :) Ska be mamma hjälpa mig så jag kan sätta in dem på banken, för jag har ingen aning om hur man gör! :P ^^
Ska snart hoppa in i duschen, för ska möta henne halv fem. Madde är snäll och följer med! :) Hehe. Man kan ju aldrig vara säker på vad det är för en typ, så det e likabra att ha med sig något. Iofs ska vi ses på centralen bland massa folk, men ändå! :) ^^
Har lite andra ärenden idag med, annars ska jag bara måla listerna och biten ovanför elementet sen är jag klar med målandet! Pappa ska tapetsera ikväll, sen är rummet klart! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida