Andra avenyn.

Är så himla sugen på att börja med mitt rum nu! :) Men måste som sagt få bort bokhyllan osv. Sängen får jag ställa i vardagsrummet sålänge, haha så det blir till att sova där några nätter ^^ Datorn får jag antagligen också koppla ur, så det lär väl inte bli så uppdaterat i bloggen kanske. Hade jag bara gjort allting rätt gällande den bärbara så hade jag haft den nu, men men det är inget att göra nåt åt. ^^ Tycker jag har ett sånt typiskt flickrum nu, så det ska jag försöka ta bort! Hehe :D Vill ha lite mer stilrent. Men som det brukar vara med tjejer så gillar vi fotoramar, ljus och prydnassaker. Det är främst alla prydnadssaker jag vill få väck. ^^

Tänkte titta lite på Andra avenyn snart. De går på tv söndag -tisdag - torsdag . Men man kan inte hålla sig utan ser alla avsnitt på nätet istället:P haha.. ^^ En kul serie!

Vet inte hur veckan ser ut nu. Ska iaf jobba på söndag. Är inte frisk än så får ta det lite lugnt. Får se om jobbet ringer innan söndag och vill ha hjälp med ^^ Vill iaf sätta igång med mitt rum nån dag i veckan :)

Saknar dig Micke! <3 Skulle vara underbart om vi reste iväg nånstans! :)

Kommentarer
Postat av: Micke

Ja,det hade varit mysigt!=)Tycker jag vi får göra snart!=)Kyss


URL: http://biagiotti.blogg.se/ @ 2008-10-06 @ 22:56:30

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida