31 oktober!

Imorgon är det november.. tiden går ju skitsnabbt nu ju! Nu springer alla barn ute och tigger godis och för en massa liv! Haha :P
Kom hem för en stund sedan. Åkte in till stan med Emely och Rania. Gick runt lite och tittade i affärer och pratade. Sedan skulle Rania vidare så jag och Emely gick och käkade lite tacos i stan. Gott! :) Pratade lite grann och sedan åkte vi hem. Gick in på Ica Maxi och köpte ny duschtvål och två jättesköna duschsvampar typ. Eller vad man nu kallar dem. Hur sköna som helst iaf. Man fick två st för 15:- Så jag kan ju ta med en till Micke nästa gång :P Jag har en hemma nu men det är utsliten snart. Haha. När ja duschar hos Micke så brukar jag sakna att ha den där duschsvampen. Så nu kan jag ju ha en där också! ^^ Haha..
Ska snart tvätta bort sminket och kleta på en ansiktsmask! Det blev faktiskt aldrig av igår, orkade aldrig ta tag i det. Hehe ^^ Sedan ska jag glo på tv och bara ta det lugnt. Är så himla trött nu efter stan och allt. Har vart vaken sen kl 10 och har ju faktiskt tränat idag! *Stolt* Haha :D

Saknar dig Micke! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida