<3

Det är i sånahär tillfällen jag hatar att vi bor såpass långt ifrån varandra. När man vill vara där som mest. När jag vill krama om dig och inte släppa taget. När jag vill finnas där och trösta dig. Men nu sitter jag här, flera mil ifrån dig och känner mig helt värdelös. Jag kan inte göra nånting mer än att lyssna. Det är alltid något men det är inte bara det jag vill göra. Jag vill vara där och hålla om dig!!  Även om jag vet precis hur det känns och vad du går igenom så är jag helt tomm på ord. Jag vet inte vad jag ska säga. Jag finner inte de rätta orden. Men jag finns här och det vet du om. Men jag önskar ändå att jag kunde göra mer än att bara lyssna. Jag vill ju som sagt vara där och krama dig!! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida