29e oktober

Jahapp, onsdag idag. Ska snart ta mig en dusch och göra mig iordning lite. Ska jobba 14-21 idag. Hoppas på att kvällen flyter på bra idag utan massa problem och krångel. Har ingen lust att jobba alls så därför hoppas jag att tiden flyter på bra. Hoppas det är någon kul man jobbar med också. ^^


Vet inte vad som händer mer i veckan nu. Får se om jobbet har fler tider till mig. Snart är det ju hallooween också. Förra året och året innan hade man ju planerat vad man skulle göra. 2006 hade Anna en skitskoj hallooween fest och 2007 var jag och Madde ute. Men detta året händer det inget speciellt. Lite tråkigt ändå, för tycker det kan vara kul med en sån hemmafest där man ska klä ut sig. Haha. Visserligen är det väl bra på sätt och vis eftersom att jag inte har så mycket pengar. Och fantasin gällande en utklädsel är inte på en hög nivå direkt.  Så får väl se hur helgen blir. Om man ska jobba eller vara med nån kompis. Har egentligen ingen större lust för party eller alkohol ändå.  Jag kanske börjar uppfattas som tråkig för att jag inte vill dricka och festa som man gjorde för ett årsedan, men jag tycker inte det är lika roligt längre. Jag kan umgås och ha kul utan alkohol! Haha, jag låter som jag vore jättegammal eller nåt. ^^

Ska jag inte jobba imorn så kanske jag åker in en sväng till stan med Anna. Längesen vi sågs nu faktiskt. Och jag har inte vart istan på länge nu. Förr åkte man in en gång i veckan, ibland 2-3 gånger. Har väl lärt mig lite att inte slösa som jag gjorde , haha! Har faktiskt kläder hemma med prislappen kvar fortfarande. Visserligen har jag sett en söt klänning på Gina som jag vill testa och en jättefin kofta som jag är nyfiken på. Men alltid när jag hittar en fin tröja/kofta så är matrialet helt fel. Jag får panik om det sticks och kliar. Men får la se. Ska inte shoppa egentligen, men man kan alltid titta lite.

Jaja, nu blir det en dusch för min del !

Micke! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida