Usch, detta är inte min dag!

De hela började imorse när jag hade duschat och skulle föna håret. Det ska egentligen sitta ett skydd på hårtorken där sjävla fläckten sitter. Men det har gått sönder. Det har hänt innan att håret har fastnat där. Och på nåt jävla sätt imorse så kom mitt pekfinger!! in i fläckten!! Aj som fan!! En stor skinnbit lossnade och de blev nog ett jävla jack för jag blödde som fan!! På med plåster som det har blött igenom typ. Får väl ta av och kolla läget och sätta på nytt!! Aj aj aj!! Jobbigt att det är just pekfingret för det använder man ju jättemycket. Så jag får skriva med långfingret nu. Och det är lite ovant att inte använda pekgingret samtidigt. Haha..jaja! Hoppas de läker sig fint iallafall! ^^
Jag har ju skrivit att jag inte har mått bra så idag sökte jag upp en läkare och de visar sig att jag har en infektion som jag anser att ja inte behöver skriva på bloggen om. Iallafall så har jag fått medicin som jag ska äta nu i två veckor. Hoppas de försvinner och att de blir bra igen!!

Nu ska jag iallafall ta det lugnt, inte anstränga mig allt för mycket. Är jättehungrig nu så tänkte göra lite pannkakor!! :D Mums!!

Micke! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida