Torsdag!

Ringde vårdcentralen förut, och dem ska ringa upp runt kvart över ett! Så hoppas mitt ärende löser sig på ett bra sätt. Sedan har jag ringt skolan och pratat med min gamla lärare Bodil lite. Hehe hon är så go! :) Och hon kom ihåg mig! Så ska dit nästa vecka och fixa mina papper och så. Skönt att få det gjort!! Glömde dock att be om Brigittas nr för att fråga om praktikpapperna, men det kan jag ju fråga om när jag går dit.
 Idag vet jag inte vad som händer annars. Vårdcentralen ska som sagt ringa, får väl se om jag måste gå dit eller inte. Annars blir det lugnt. Funderar på att sola! Längsen nu och det är så skönt! :) Ska ev. träna också, fast får vara försiktig!
 Dags att komma igång nu känner jag! Äta bättre och träna!! ^^ Hur många gånger har man inte sagt det egentligen!? Haha suck... men nä nu får det bli en förändring känner jag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida