Tisdag!

Nu har jag skjutit på det två dagar. Att gå till arbetsförmedlingen alltså. Så imorgon går jag dit! Har inte sovit bra dessa nätterna och vill inte gå till ams och se ut som ett vrak. Vill ju känna mig lite pigg iaf! Haha. Men men, imorn ska jag dit!
 Just nu håller jag på att baka lussekatter! :D Jag är proffs...inte! Roliga former på dem, men skitsamma, de ska bara ätas ändå. haha ^^
 För övrigt blir min dag&kväll lugn. Blir väl lite skrivande i bloggen, glo på tv, äta mat och kolla lite jobb på internet. Vilket jag gör varje dag nu. Har inte hittat så mycket för just undersköterskor faktiskt. Inte i Göteborg iaf. Det verkar vara stor brist på sjuksköterskor nu. Men det är jag inte. ^^
 Nu ska jag pensla bullarna och ha mig!  Skriver senare ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida