Tatueringsdags den 17e november!

Var och kollade upp min tatuering idag! På "TATTOO" som ligger på Andra Långgatan. Fick tid den 17e kl 11. Nervöst! :P Lär väl göra asont!! Hehe vill att Micke ska komma hit och hålla mig i handen! :P :) Hoppas han kan göra det!! Runt 1500:- skulle den kosta sa han. Hoppas han inte höjer priset!! Sen kommer den där "roliga" skötelsegrejen. Tvätta och smörja 3ggr om dagen i 10 dar. Segt! :P Och så får jag inte sola på 3 veckor..fan! :P Inge bastu eller bad heller!!
Jag och Micke ska på Spa nu snart:D:D Får se när vi bokar! Då ska vi visserligen bada men får väl plasta in armen eller ha den utanför badet. Hehe! :D Ser fram emot Spa't jättemycket! Så himla mysigt att komma iväg bara jag och han!! Mysa på hotell och bli ompysslade! Känns så romantiskt på nåt vis! :):) Längtar verkligen! <3

Nu ska jag laga klart maten, äta. Sedan fixa tvätten och sen tänkte jag dammsuga! Sedan ska jag titta på Greys kl 21.

Micke jag saknar dig! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida