Söndag!

Usch, har en jävla envis huvudvärk som har suttit i sen kl tre igår på dagen. Har tatt alvedon men det vill tydligen inte hjälpa! Segt!...Ska köpa ipren!
 Igår var det en lugn kväll. Vi glodde på filmen Brudens bästa man , och åt lite gott. Trevligt! :)  Och igår fick jag lära mig hur man startar en bil! Hahaha :D Det var riktigt kul! :P ^^
 Idag händer det väl inget speciellt. Tänkte tvätta lite iallafall. Annars ska jag glo tv idag. Söndag är den typiska tv-dagen. Massa repriser och serier man följer ^^ Haha, sån nörd! Funderar på att träna lite smått också! Kanske en prommenad kan få min huvudvärk att försvinna? :)


Kommentarer
Postat av: maria

den filmen är grym! sett den säkert 7 gånger.


URL: http://mdahlqvist.blogg.se/ @ 2008-11-23 @ 21:50:25

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida