Söndag.

Mår lite bättre idag så det blev inte att jag åkte till Sahlgrenska imorse. Blir de sämre under dagen åker jag dit imorgonbitti istället. Om jag inte går till vårdcentralen här hemma istället. Får se som sagt. Jag är inte frisk iaf. Täppt i näsan, lite halsont, ont i ryggen osv. Segt! :( Skulle verkligen, verkligen behöva Spa nu!!
Jag har iallafall gett mig fan på att jobba idag, trots att jag inte mår bra. För jag tänker inte ge dem chansen att säga att jag sjukanmält mig!! Jaja hoppas dagen flyter på bra iallafall. Ska jobba 15-20, fem timmar är ju skönt.
Imorgon får jag ju se om jag söker upp en läkare eller inte. Men ska iallafall ringa till Allergimottagningen och höra mig för angående min allergi som jag skrev i ett inlägg i torsdags eller fredags ^^
Nu ska jag iallafall snart klä på mig och sådär och göra mig redo för jobbet! ^^

Micke! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida