Sjukvårdsrådgivningen!

Har mått lite konstigt nu i en vecka. Mått illa, haft ont i magen och andra konstigheter! Så idag ringde jag till sjukvårdsrådgivningen och fick prata med Margaretha. Haha jättetrevlig! Beskrev hur det var och hur jag mådde och hon tror jag kan ha nån infektion/inflammation i kroppen. Så imorn bitti ska jag till Sahlgrenska och kolla upp detta. Passar på att ta sällskap med Madde för hon ska till jobbet. Så slipper jag åka dit ensam. Dessutom kommer jag dit jättetidigt och förhoppningsvis slipper jag världens längsta väntetid. Hoppas! Det är säkert inget allvarligt, men jag vill ändå kolla upp det! Bättre att åka dit och få posetiva besked än att sitta hemma och oroa sig. Så får la se imorgon. Margaretha sa att jag antingen skulle åka dit ikväll om jag kände att de va akut, eller så skulle jag vila mig och vänta tills imorn bitti och känna efter hur det känns och i såfall åka dit på morgonen. Delvis för att väntetiden kommer va bra mycket kortare. Men men, nu ska jag stänga av och fortsätta vila och glo på tv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida