Segt

Har så himla ont i min rygg, armarna, axlarna, vid brösten. Ont överallt! :(  Va fan är detta?
Börjar få lite smått ont i magen nu också. Så jag ska nog ta mig till läkarn imorn och göra lite undersökningar osv. Får la se om det hittar något. Inget allvarligt hoppas jag!!  Känner mig varm så har nog feber.  :( Ingenting är bra just nu!
Det var jättejobbigt att jobba idag. Ont och jag var så varm. Och det kändes som att alla gamlingar idag va på rethumör. ^^ Jaja, nu är jag hemma iallafall och kan vila. Ska snart titta på filmen som kommer på tv4. Hemma bäst eller va den nu heter. Sarah Jessica Parker är med i filmen. Carrie från Sex And The City! :)  ^^

Micke! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida