Renegade five - Running in your veins

Den låten är så jävla bra!! Speciellt högt! :D ^^
Nu sitter jag och väntar på att kl ska ticka frammåt till halv åtta, för då ska jag, mamma och Madde hem till Emely på fika. Hon fyller 20 år idag. Hennes familj är där också. Trevligt! Längsen man träffade Annelie så det ska bli kul! :)  Haha, om exakt ett halvår fyller jag 20! Tjoho... haha hittade ett jävla passande Grattiskort till Emely! Vi kallar ju henne för hinken, för att hon drack så mycket en gång och spydde.. haha mös!:P Men iaf på kortet står det nåt i stil med att hon ser så välbehållen ut och att de måste vara alkoholen! Haha, skämt åt sido! Kunde inte låta bli! :P Antar att hennes kommentar kommer vara "How rude" :P Haha.. Jaja. Hoppas hon inte läser min blogg nu innan jag kommer dit.. Haha! :P

Jaja, kan inte vara där så jättelänge pga min allergi, typiskt. Hatar min allergi! Varför skulle just jag få all allergi ifrån farmor..haha :P Jaja, ska kolla upp nr osv sen för att få nån tid på Lundbys sjukhus för att göra ett test och få riktig allergimedicin så jag kan vara hos folk som har djur i mer än bara en timma!! ^^

Micke!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida